Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 marca 2014

Remont

         Post pod tytułem remont będzie tak naprawdę całością. Pomiędzy cosik a konkretnym działaniem w kierunku poprawy stanu mieszkania.


      Tym pomieszczeniem zajmujemy się nr 1 :) Będzie to kuchnia. Na taka też wygląda hahah. Trwają spekulacje czy stworzyć mały grajdołek na odkurzacz, deskę do prasowania, słoiki i inne domowe duperele. Kosztem zmniejszenia kuchni. Mój chłopiec się nad tym pomyłem upiera ja natomiast jestem nie pewna tego czy chce zmieszać kuchnie, z drugiej strony chce mieć pomieszczenie na rzeczy, które zazwyczaj się ukrywa po kątach w domu.Kuchnia jest otwarta na salon, dla mnie to też duża nowość, zobaczymy jak się odnajdę w nowym pomieszczeniu.  Z pewnośćią ostateczną decyzję i poczynania będziecie mogli śledzić na blogu.


 Kilku przyjaciół, jeden dzień i tak pomieszczenie zmienia się powoli .... ale do przodu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz